Märdi Kelder

Mul on keldris igasugust värki…

  • Follow Märdi Kelder on WordPress.com
    • 102,287

Surnud inimesed ja nende üle naermine

Posted by Märt &emdash; 25/04/2011

Vedasin eile õues oksi ja mõtlesin stand-up’i peale. Mõtlesin, et milline nali oleks “naljakas” ja jõudsin sellise asjani:

I wonder if other black people ever said “stay black” to Michael Jackson.

Siis hakkas mind piinama üks anomaalia meie ühiskonnas. Eetika. Hoolimata sellest, et see nali ON naljakas, saaksid inimesed vihaseks, sest ma heidaksin surnud inimese üle nalja. Te võite mõelda, et see ongi nii ja kõik on jumala õige, aga toome siia siis sellise näite.

Ma teen nalja elusa inimese üle. Ta saab ise vihaseks, tema sugulased ja tuttavad ka. Kuulsuse puhul lisanduvad fännid.

Ma teen nalja surnud inimese üle. Ta ise ei vihasta, sest ta on surnud (duh), aga lähedased ja fännid solvuvad ERITI, sest ma mõnitan kadunukest.

Minu loogika järgi on surnud inimese üle nalja tegemine jumala okei, sest tegelikult ei saa isik ennast puudutatuna tunda, sest ta on FRIGGIN’ SURNUD.

See lühike mõttelend on lihtsalt selleks, et näidata teile, et meie ühiskonnast pole surnukultus mitte kuhugi kadunud. Kurb.

Üks vastus to “Surnud inimesed ja nende üle naermine”

  1. Greete said

    Mina leian, et surnud inimest ei tohi mõnitada ja tema üle ei tohi naerda sellepärast, et tal ei ole võimalust enda eest seista.

Lisa kommentaar

»
 
